حرف هایم

گاه یک لبخند، یک جمله کوتاه، یک خط و یا یک نگاه می تواند بهترین هدیه باشد...
دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۰۱ ب.ظ

وقتی در کنار تو هستم

وقتی در کنار تو هستم هیچ آرزوی جدیدی اتفاق نخواهد افتاد.
غم ممنوع است و غصه قدغن. وقتی در کنار تو هستم انگار کن زمین هم نمی چرخد. در جایت جا به جا نشو. دلم جا به جا می شود .
آن وقت تیترهای یک روزنامه تغییر خواهد کرد و خواهد نوشت به عجایب هفتگانه ی جهان یکی اضافه شد.
وقتی در کنار تو هستم باید هم به عجایب هفتگانه اضافه شود ،
آنقدر که دلم عجیب میشود . نگاه کن در کنار تو که باشم اوج می گیرم و با تمام وجودم احساس می کنم رنگ زندگی عشق میشود ...
دوست دارم همه ی آرزوهای خوب را برای خودم بردارم اما حقیقت چیز دیگری ست تا من هستم تمام آرزوهای خوب جهان برای تو گلچین خواهد شد.
کنار من باش ،
تا همیشه حالم خوب می شود و هوای بودنم لطیف... برای سبز و مانا ماندن این پیمان راه بسیار پیموده ایم ...
ایستگاه به ایستگاه زندگی را با هم گام شمرده ایم و تا پایان همواره خواهیم ماند در کنار هم ....

این را بدان تابی نهایت یادگار ماندگاریست :
کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس می کشم ...

امید
OMID


نوشته شده توسط امید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

حرف هایم

گاه یک لبخند، یک جمله کوتاه، یک خط و یا یک نگاه می تواند بهترین هدیه باشد...

وقتی در کنار تو هستم

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۰۱ ب.ظ
وقتی در کنار تو هستم هیچ آرزوی جدیدی اتفاق نخواهد افتاد.
غم ممنوع است و غصه قدغن. وقتی در کنار تو هستم انگار کن زمین هم نمی چرخد. در جایت جا به جا نشو. دلم جا به جا می شود .
آن وقت تیترهای یک روزنامه تغییر خواهد کرد و خواهد نوشت به عجایب هفتگانه ی جهان یکی اضافه شد.
وقتی در کنار تو هستم باید هم به عجایب هفتگانه اضافه شود ،
آنقدر که دلم عجیب میشود . نگاه کن در کنار تو که باشم اوج می گیرم و با تمام وجودم احساس می کنم رنگ زندگی عشق میشود ...
دوست دارم همه ی آرزوهای خوب را برای خودم بردارم اما حقیقت چیز دیگری ست تا من هستم تمام آرزوهای خوب جهان برای تو گلچین خواهد شد.
کنار من باش ،
تا همیشه حالم خوب می شود و هوای بودنم لطیف... برای سبز و مانا ماندن این پیمان راه بسیار پیموده ایم ...
ایستگاه به ایستگاه زندگی را با هم گام شمرده ایم و تا پایان همواره خواهیم ماند در کنار هم ....

این را بدان تابی نهایت یادگار ماندگاریست :
کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس می کشم ...

امید
OMID
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۳
امید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.