حرف هایم

گاه یک لبخند، یک جمله کوتاه، یک خط و یا یک نگاه می تواند بهترین هدیه باشد...
شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۵ ب.ظ

در سرزمین من

در سرزمین من کسی بوسه ی فرانسوی بلد نیست . . .
اینجا مثل المان پل عشق ندارد . . .
از گل رز هلندی هم خبری نیس . . .
اینجا عشق یعنی اینکه به خاطر چشمهای دور و برت . . .
معشوقت را فقط از پشت گوشی بوسیده باشی . .

امید
OMID


نوشته شده توسط امید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

حرف هایم

گاه یک لبخند، یک جمله کوتاه، یک خط و یا یک نگاه می تواند بهترین هدیه باشد...

در سرزمین من

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۵ ب.ظ
در سرزمین من کسی بوسه ی فرانسوی بلد نیست . . .
اینجا مثل المان پل عشق ندارد . . .
از گل رز هلندی هم خبری نیس . . .
اینجا عشق یعنی اینکه به خاطر چشمهای دور و برت . . .
معشوقت را فقط از پشت گوشی بوسیده باشی . .

امید
OMID
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
امید

نظرات  (۲)

تو خییییییییییییییییلی باحالی دمت گرم
وبلاگت توپ توپه
یه سری هم به من بزن
kolakzarmehr.blog.ir
پاسخ:
مرسی
حتما
واقعا درست

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.